Jens Boktips

2018-08-25
21:09:00

i Robot - The Alan Parsons Project

Hej!

Tänkte bara kommentera mitt tidigare inlägg. Jag skrev att bandet The Alan Parsons Project har släppt en skiva som heter "I Robot" (vilket helt enkelt måste vara en hyllning till Isaac Asimovs böcker). Men jag skrev också att skivan liknade Pink Floyds musik, vilket jag nu efter en liten genomlyssning tar tillbaka. Det liknar inte särskilt mycket Pink Floyd, utan snarare King Crimson skulle jag vilja säga. Jag sitter med albumet på nu, och lyssnar igenom för första gången faktiskt, så jag har ännu inte tagit reda på om alla låtar på skivan är bra, eller bara de allra första!


Be seeing you!

/Jens
 
 
Här är en länk till skivan:

https://open.spotify.com/album/44VunLimdsXo2C6figBmwj?si=AGFuTBLJTxyied9cuTeOiw
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: